مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 10:252023-01-23سياسي

برگزاری مراسم اعتکاف در 12 نقطه اردستان 


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده مراسم معنوی اعتکاف امسال در 12 نقطه از شهرستان اردستان برگزار می شود.

- حجت الاسلام سید علی طباطبایی نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، آیین اعتکاف رجبیه در مساجد شهرستان اردستان از 13 رجب هم زمان با 15 بهمن 1401 به مدت سه روز ویژه برادران و خواهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در برنامه اعتکاف سال جاری برنامه های فرهنگی، اعتقادی و نشست های معرفتی با حضور سخنرانان و اساتید برپا خواهد شد، افزود: امسال مراسم معنوی اعتکاف در 12 نقطه از شهرهای اردستان، زواره، مهاباد و روستاهای نیسیان، موغار، کچومثقال، حسن آباد و.

برگزار می شود.

البته برخی افراد به صورت شخصی نیز در مساجد قدیمی و تاریخی شهرستان معتکف خواهند شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان با اشاره به برگزاری اعتکاف دانش آموزی گفت: با هماهنگی های انجام شده، امسال اعتکاف دانش آموزی با هدف تأثیرگذاری بر روی قشر تأثیرپذیر جامعه یعنی نوجوانان در برخی مساجد شهرستان برگزار می شود.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه باید برای این سه روز برای تک تک لحظات دانش آموزان برنامه داشته باشیم، تصریح کرد: برگزاری حلقه های معرفت، پرسش و پاسخ، کرسی های قرآنی، اخلاق و تفسیر قرآن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم اعتکاف در 12 نقطه اردستان 

برگزاری مراسم اعتکاف در 12 نقطه اردستان